Friday, 10 October 2014

Keriangan Di Hati


Assalamualaikum..


Apa yang sebab aku suka balik kampung adalah

- jumpa mak
- tilam empuk
- rempit dengan adik naik skuter dengan had kelajuan 40km/j
- masakan mak sedap gila sampai jilat pinggan kalau boleh
- layan movie sampai lebam
- main dengan anak-anak kucing yang debab
- bla bla bla

Aku kalau balik tak pernah fikir pasal berat badan. Lantak nak naik berapa sebab rasa berbaloi lah berat badan naik sebab kat Kolumpo asyik makan luar je kalau time terdesak baru masak maggie. Siapa yang bujang lagi pastu dah tak duk bawah ketiak mak mesti faham

kan?

Oleh itu, masa-masa macam ni tak patut dilepaskan. bahahaha

Kat Kolumpo selalunya kalau masa kerja seperti biasalah. Pagi-pagi dah bangun pastu pergi kerja. Kalau cuti pula rasa tak tahu nak pergi mana, lepak je la kat rumah pastu pasang lagu Korea kuat-kuat. Member punya handset. betul. tak tipu. memang dia punya. percayalah. Aku tak minat korea. hmm


member baik sejak zaman sekolah dulu kala. duduk satu bilik, share satu katil, satu bantal. 

TAK NAK BALIK KOLUMPO NAK DUDUK BAWAH KETIAK MAK BOLEH TAK? felisss