Wednesday, 8 January 2014

Kenangan Terindah awal Tahun 2014


Assalamualaikum..


Bersama adik. Masa tengah tunggu bas nak balik KL. ekekeke. Terima kasih kepada adik sebab sudi tolong kakaknya angkut barang. 


Aku baru habis exam hari tu. Rasa macam dah tahu je result tu. T.T Tawakal je la dapat berapa. Aku pun dah angkut barang. Alhamdulillah semalam sampai rumah. Penat wei, beg berat gila. Adik aku dah merungut beg berat. Kesian sesiapa yang tolong angkat beg aku semalam.


Masa nak angkat beg masuk dalam tempat luggage, ada mamat ni tolong sebab kesian dengan aku angkat sorang-sorang. Nampak macho siap nak tolong bagai, tak larat. Kesian dia. Masa sampai pun, pakcik bas tu pun tak larat. T.T pakcik bawa teksi pun tak larat nak angkat. sobs. Berat sebab beg tu aku letak kipas kecil. Duit syiling lagi.


Lepas exam, aku dengan member dah planned dah esok nya nak g jenjalan. G TS je la. Sebab tempat tu mampu milik kan. Tengok wayang cerita MAKE ME SHUDDER. Masa tu diorang semua nak tengok cerita Rumah Sewa RM50 tu. Tapi tahu-tahu je la kan, cerita Melayu ni. Last-last aku cadang tengok cerita Make Me Shudder. Sumpah lawak. Tercirit aku duk ketawa. Lahai, dah dua kali tengok cerita Thailand. Mula-mula cerita Pee Mak dengan budak-budak Accounting dekat Pavi. Kali ni tengok cerita Make Me Shudder dengan member. Kalau ada 10 bintang, aku akan kasi 10 bintang. Sumpah tak rugi kalau tengok. Adik nampaknya macam suka je. ekekeke


Make Me Shudder daebak (y)


6/1/2014
Dari kiri, anye, adikku, beyonce :P, mas, mira. Aku print screen sebab tak tahu nak copy tang mana. Roha tak ada, dia pergi tandas masa ni. Tak ada lah gambar kenangan bersama Roha. 
credit to miraersha


7/1/2014. Masa dah tiba. Happy dapat duduk depan sekali. Tu pun dah bagitahu dengan abang tu yang aku nak duduk depan sekali. Tak kira!


View dari tempat duduk depan. Nampak kejakunan disitu