Sunday, 4 August 2013

Ting Tong


Assalamualaikum..

Sekarang kat KB dah sesak. Mungkin anak-anak perantau dah pulang ke desa masing-masing. Kami sekeluarga pun nak pulang juga ke tempat asal kami. Lulz (-_-)


Sekarang aku busy sikit sebab raya nak dekat kan, rumah kena lah cantik-cantik walaupun kami tak beraya dekat sini pun. Nak balik. yihayihayiha. Raya 8hb kan? Mungkin 7hb tu jam 2 atau 3 pagi macam tu bertolak. Sampai dalam jam 2 atau 3 petang. Pastu 8hb raya. kan? kan?


Aku tak tahu apa motif aku cerita benda tak berfaedah ni. Apa motif aku nak publish benda ni. Sebab aku pun dah tak faham dengan keadaan sekarang. Faham tak apa aku nak cuba jelaskan sekarang? Tengok dah merepek dah. Ting tong sebab exam dah dekat. Orang lain sibuk gembira sakan makan ketupat cicah rendang atok, aku and the gang sibuk kemas-kemas sambil jengah jap buku. sobs T-T


Fikiran dah serabut sebab nak kena kemas-kemas rumah pastu lepas raya ada final exam lagi. Soalan dah lah senang kemain sampai nak je bersihkan tahi gegirl dengan Iboy. Tapi apakan daya T.T

Dah-dah, aku nak g jemur kain pastu tidur kejap. Kejap je. Kejap!!