Monday, 15 July 2013

Macam Mana Tak Gemuk


Assalamualaikum..


Aku, kalau balik Kelantan mesti seluar yang sedang-sedang jadi ketat. Kenapa ek?


Pipi dah semakin membesar. Bibir juga. Hidung memang dah besar pun. -,-' 
Eye bag pun sama.



Antara salah satu sebabnya adalah :


kan? Ayah yang belikan. Suka sangat tengok anaknya ni melantak je. Tengok tv,melantak. Study, melantak. Baring, melantak jajan. Hah, macam mana ni? Sila jawab Mohd Alias b Adam.



Penyibuk je budak ni. Tak tidur lagi.




Tengok, nak kemana tu? G tengok air kat bilik air lah tu. Sebab aku tengah basuh baju, jadi air mengalir kat bilik air. Gegirl ni pantang sikit.