Saturday, 6 July 2013

kalau dah study beginilah jadinya


Assalamualaikum..


Sebab aku cuti kan jadi terasa rajin pulak nak buat assignment yang tak berapa nak banyak. Oleh itu, aku telah merajinkan diri. kalau dah rajin semacam ni dah pelik dah. Kerja yang tak disuruh buat pun kita buat. Dengan alasan, nanti boleh rileks.


Tengok, adakah manusia normal seperti ini? -,-
kemain kipas tu menuju ke aku sorang. Yela, nak study kena lah ada tempat yang luas seperti di meja makan. 



Dari sudut tepi. Yang bekas ada coklat2 tu kek batik yang aku buat. Tapi tak jadi. Takpe, aku sorang je yang sudi makan. sobs


Tapi..

Kejap-kejap facebook, kejap-kejap twitter. Macam mana nak siap kalau macam ni. Tapi tak apa, sekarang dah siap dah. hihohiho