Friday, 5 July 2013

Ehem, nak bagitahu


Assalamualaikum..


Lupa aku nak cakap, sebenarnya aku dah masuk sebulan duduk rumah sewa bersama kawan-kawan. Ye lah, benda penting dalam hidup, mestilah aku nak cerita. Kan iols ni pelupa, kalau tengok balik apa yang aku update, imbas kembali kenangan lama. ogosh. Penyakit pelupa >.<



Aku duduk rumah sewa bersama kawan sekolej. Kami berempat. Aku sebilik dengan kak Ilah aka housemate aku dulu masa duk kat pv10. Persahabatan sebagai housemate sangat utuh sampai sekarang sampai-sampai kami kongsi bekalan makanan. HAhaha. sweet gila kak Ilah ni. Tahu iols asyik kering akhir-akhir bulan.



Rumah sangat dekat dengan LRT Chempaka. Aku suka duduk sini sebab jauh dari bandar. Tak delah dengar bunyi merempit pagi-pagi buta orang nak mimpi Jericho Rosales kan.



Kami teman serumah. :)



Sebelah aku tu Kak Ilah. Dia yang selalu ajar aku masak. Selalu kejutkan aku bangun solat subuh. Dia sangat kelakar. Tudung kuning namanya Mas Idayu. errr, bukan Mas Idayu yang penyanyi tu ye -_- Cantik tapi dah berpunya. Tudung purple Ika namanya. Anak owner rumah yang aku duduk sekarang. 

dan

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-


iklan colgate. lulz. Memasing nak tunjuk gigi. Tahulah gigi korang cantik kan tak macam gigi aku yang errr. -,-



video

Rindu budak ni. T.T