Thursday, 27 June 2013

Tudung Bawal


Assalamualaikum..


Aku kalau bab pakai tudung bawal memang tak boleh. Sebab aku tak reti macam mana nak bentukkan agar jadi ok. Tak reti..



Sadis. Aniza tak reti pakai tudung bawal >.< 




p/sst : nak cakap kita dah nak masuk sebulan pakai braces. hikhik. Tak sakit langsung. Mana ada sakit seperti yang diperkatakan. Cuma awal seminggu lah sakit sikit. Sebab festime pakai kan. Jakun. Lama-lama tak sakit dah.. Rasa macam tak pakai braces pun walaupun ada jugak orang tengok kita macam kita ni mahluk asing bergigi pelik.


pssst 2 : gigi kita yang kebelakang tu dah tarik kedepan. 15 July ada appointment. Minta-minta tuan blog yang kerjanya meniru assignment orang untuk tengok sama ada assignment yang dibuat nya betul atau tak ni ingat tarikh appointment tu. Sebab iols ni pelupa orangnya. K ah, nak masak untuk berbuka. chiooww