Saturday, 15 June 2013

Kantung Mata


Assalamualaikum..


Aku ada kantung mata. Aku tak tahu kenapa sebab mungkin dulu aku adalah seorang gadis bercermin mata yang suka tukar-tukar cermin mata ikut trend terkini. Cehh. Itu sebab cermin mata aku hilang baru-baru ni. Siapa yang ambil aku tak halalkan. Jahat kan?


Semua tu beg aku lah. Aku ada kelas jam 12 tengahari. Tapi keluar lif je, kelas cancelled. Best kan hidup? Dari Ampang kot aku datang. Ingat dekat apa? Dah lah jam enam petang tu aku ada appointment, pastu 9.30 malam tu aku nak gerak ke Kelantan. best nya menunggu -_-'



*sama macam gambar sebelum ni kan?* ni kalau aku serius baru tak nampak kantung mata. Aku kalau senyum ke ketawa tak ingat dunia ke, confirm nampak. Nampak gayanya aku kena serius lah.