Saturday, 23 February 2013

Kena Tegur


Assalamualaikum..


Setiap orang mesti pernah kena tegur kan? tak kira lah sama ada teguran tu secara positif mahupun negatif. tapi selalunya orang yang menegur aku ke arah positif. Sebab tu aku rasa cepat terasa sikit bila ada anon marah aku aritu. Dia kata blog aku huduh dah buruk. Sobs. Terima kasih atas teguran. Lama dah tahu.


Kawan-kawan pun selalu tegur aku. "Niza pakai shawl nampak lain la arini" kihkihkih. 'Muka niza takde jerawat" kihkihkih "Niza makin gemuk" lololol "eh si tong gas" lolololol


hari tu masa naik bas. Tengok Running Man kat tab. Ada orang cakap kat belakang. "Nak menunjuk lah tu". ok fine!! Tak guna dah. Terus off


cakap siang pandang pandang, cakap malam dengar dengar


Kecik hati. sobssssss


p/s: entry ni pendek. sebab ada hal.