Sunday, 11 November 2012

Boleh Ke Perempuan Berbadan Besar Ni Jaga Penampilan. Siapa kata tak boleh hah?


Assalamualaikum..


"Ayah, hidup ini indah ayah" 
tahu tak ni dialog dalam cerita apa? Cerita Hantu Ayaq (air). Ye, hidup ini memang indah jika kita betul-betul bersyukur dengan apa yang kita ada. Bersyukur disini tak bermakna bila kita dapat rezeki kita harus bersyukur je. Bangun pagi kena bersyukur sebab dapat lagi melihat keindahan di dunia ini, muka takde jerawat kena bersyukur, badan kurus atau gemuk kena bersyukur, takde penyakit kena bersyukur. سبحان الله  begitu banyak yang patut kita bersyukur.




Oh Maya, kenapalah anda lawa sangat? Saya peminat awak taw. Hehe 



سبحان الله , cantiknya anugerah Allah ni.



Tapi kan, lagi cantik kalau kak Maya pakai tudung. Nampak ayu dan sopan taw.



p/s : aku pilih maya sebab dia mempunyai badan yang cantik selain daripada muka yang sangat-sangat cantik. Aku suka sebab dia muka dia nampak natural tanpa make up. Artis-artis lain kebanyakannya make up je 10 inci. -____-


**************************************************************************************************************


Kak Adibah yang comel


Arghhh!! cutenye kak Adibah iteww. hewhewhew


p/s: Walaupun kak Adibah berbadan besar, tapi dia seorang yang sangat comel. Aku minat kak Adibah sebab dia seorang yang pandai menjaga penampilannya. Sebab kat Malaysia ni tak ramai perempuan yang berbadan besar pandai jaga penampilannya. 



Oleh itu, dalam hidup ni kita tak sempurna. Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangan masing-masing tak kiralah yang berbadan kecil mahupun kurus. Bagi yang dah kurus, janganlah nak kurus lagi sebab dah dikira bertuah sebab kurus. Ce bayangkan orang yang berbadan besar yang susah payah habiskan duit untuk kurus. 


Bagi yang berbadan besar macam aku pulak, tak yah ah sedih. Mak ayah takkan buang kita walaupun seburuk mana pun kita tu. Hindarkan je la apa yang orang nak cakap. Sebab mulut tempayan ni payah nak tutup. Sebenarnya diorang tu baik sebab sudi-sudi ejek kita. Sudi-sudi kasi pahala free kat kita. Terima kasih yawww.


Daa   。◕‿◕。