Friday, 14 September 2012

Oh, terrrrrpaksa balik


Assalamualaikum..


Akibat kekangan masa (cehh, saya bukan budak sastera, jadi tak berapa nak arif sangat), saya sentiasa busyyyy dengan kerja. Maksud disini kerja rumah, membasuh baju-baju yang banyak gila. Saya pemalas sekarang, nak-nak duduk kat rumah, goyang kaki, semua kerja mak yang buat. hewhewhew


Kalau dekat KL, semua benda kena buat sendiri. basuh baju gua tangan taw, kadang-kadang saya malas sangat-sangat. Nak hantar dobi rasa macam sayang pula duit ni. Daripada hantar baju kat dobi, lebih baik basuh sendiri baju tu. Jimat duit.Boleh beli makanan banyak-banyak. Sambil tengok movie sambil mengunyah. oh yeahhhhhhh!! 


Ahad ni saya dah kena balik KL dah. Sedih sangat-sangat. Saya sedih sebab kena dan terrrrpaksa tinggalkan bonda tercinta di rumah. Saya kena balik juga sebab saya dah seminggu ponteng kelas, semester lepas saya dah ponteng 3 minggu. Saya terpaksa balik awal sebab mak saya tak sihat. Nak-nak raya dah dekat. Jadi, tiket dah habis. 


Saya dalam dilema, sama ada nak pilih belajar atau mak. Jadi, saya pilih mak. Keputusan exam saya tak berapa memuaskan. Saya kena repeat exam balik. Saya sedih sebab semester2 lepas saya selalu dapat 3.o ke atas. tapi semester ni kena repat satu paper sebab saya ponteng kelas. Saya ponteng ada sebab. Tapi takpe, saya akan cuba yang terbaik semester ni. 


Saya kena dan terrrrpaksa balik 16/9 ni. Itupun dah banyak kali fikir nak balik bila. Jadi saya beli awal-awal. Sebab saya tak nak susahkan ayah beli tiket. Dan saya pun baru tahu boleh beli tiket pergi balik. -.-' Saya tak mampu nak beli tiket flight, tak mampu. Tak mampu. 



Doakan saya selamat sampai Hentian Putra atau nama glemernya PWTC dengan selamatnya.