Sunday, 9 September 2012

Bulu Ketiak


Assalamualaikum..


Kawan aku selalu cakap, perempuan atau lelaki yang suka pakai baju takde lengan mesti takde bulu ketiak? So, aku nak cakap sekarang. Tak semestinya -.-'


Perempuan yang takde bulu ketiak aku rasa seorang yang rajin sebab dia hari2 bersihkan bulu ketiak.  :)

situasi 1

Dulu lepas habis kelas, aku balik naik train sebab kalau naik bas konfem-konfemlah ramai orang. Jadi aku fikir balik naik train je. Aku habis kelas jam 6 petang macam tu. Orang yang keje ofis sudah tentu lah ramai yang dah balik.


Jadi, aku himpit-himpit dengan diorang. Nak dijadikan satu cerita, ada dua orang mamat bangla masuk train. Aku suka sandar kat pintu. Diorang duduk sebelah aku. Aku ingatkan bau apalah tetiba busuk, tak syak lagi bangla tu. 


Lepas tu bila train menggila dimana brek mengejut, tangan bangla tu duk atas kepala aku dan ketiaknya betul-betul depan hidung aku. Boleh bayangkan tak perasaan aku macam mana. Aku tak tahan nafas, rasa nak muntah. Ni dah teruk, lebih busuk dari taik kucing aku ni. tolonglah! pakailah perfume, sentiasalah bawak perfume. 


Aku slow-slog g tempat lain. Semua orang dah tengok aku semacam. Mesti diorang pun ada pengalaman macam aku. Sejak tu, aku dah tak naik train kalau kelas aku habis jam 6.  phobia T_T


********************************************************************

situasi 2


Lepas makan-makan dengan member aku, aku terus balik. Masa tu kebetulan kot dak kolej aku ramai yang balik. Jadi, bas pun penuh. Aku berdiri, tangan pegang benda juntai-juntai tu. Pemegang tu la. Tetiba ada sorang perempuan baru naik, dia pakai baju takde lengan. Dia berdiri sebelah aku

Aku senyum kat dia, dia senyum kat aku. Kami balas-balas senyum, beberapa saat kemudian, bas bergerak. Biasalah bas rapid, suka bergerak mengejut. Benci taw ><


Dia pegang benda juntai-juntai tu, aku nampak , err, aku nampak bulu ketiak dia. Aku rasa nak gelak pun ada, tapi kesian pula. so, aku diam. Dalam diam-diam aku, aku usha gak. kehkehkeh.







kalau perempuan ketiak berbulu, pakai lah baju yang tutup lengan. loya tekak aku nengoknya -.-'kekadang aku tengok, kulit banyak bintik-bintik, pakai baju takde lengan. Kalau kulit bersih, takpelah juga.  kalau lelaki aku rasa takpe, sebab makin banyak bulu ketiak diorang, makin macho diri diorang. hik3.

jadi, boleh try check depan cermin tengok ketiak masing-masing, sekian