Wednesday, 4 July 2012

Supermom Masak Mee Goreng Untuk Saya Komen :D

Assalamualaikum..

Dewasa ini (tak yah nak dewasa sangatlah kan) =,=''

My supermom sangat pelik hari ni sebab dia tak marah kalau anak sulung dia yang baik hati, rajin serta taat ni bangun lambat. Tapi yang bagus sebelum jam 12 aku dah bangun okieeeee


Aku tidur dengan mak memandangkan tilam kat bilik dirembat oleh supermom. wuuuuu, kesian betul. My dad dah janji nak beli tilam yang besar untuk anaknya ini. zenkyuuu ayah, u are my superdad :D


Bangun tidur je, eh mana supermom ni. Keluar. Nom nom nom, mak tengah makan mee goreng masakannya. Ye, malam tu dia ada bagitahu nak masak mee goreng



zenkyuuuu incik google 

Malam..
"mak nak masak mee goreng lah iza"

*gulp*

"Tak yah masak mee goreng lah, masak makanan lain je lah"

Aku tahu, kalau mak masak mee goreng mesti tak sodapppppp =,=''

Keesokan hari..

Ala, mak masak mee goreng ke. Tak nak makan lah macam ni. makan tak makan tak makan tak. Ok, ambil pinggan. ciss

Ada udang, ambil banyak, tinggal kat adik sikit je. hahaha. Bawa pinggan berisi mee goreng ke luar. Mangan!!

"Siapa ajar mak masak ni?"


"Kawan mak yang ajar. Sedap tak Iza?


"Sedap. Selalunya tak sedap langsung."


kuang ajo punya anak cakap cenggitu kat mak sendiri. hahaha. Antara masakan supermom, aku paling tak suka mee goreng. Tak tahu kenapa, kalau kedai mamak tu boleh je pedajal mee goreng sampai habis. Itulah bezanya peluh supermom dengan peluh mamak  =,='' kalau tak cukup, pedajal makanan member sebelah. Pastu time nak bayar, bayar makanan masing-masing. Hahaha. Tengok-tengok, eh mana makanan aku. Dalam perut sudah :D


Ahad ni nak gerak KL dah, jadi tak dapat nak makan masakan supermom lagi. wuuwuuu. Makan lagi kedai mamak Alfa kat sebelah KL Festival tu.  Aku suka makan kedai mamak tu sebab tukang masaknya lelaki machooo. Suka tengok dia masak, ktangg ktungg ktangg ktung.. siap!!



Mangan!!!!