Sunday, 29 July 2012

Selamat Berpuasa


Assalamualaikum..


Dah masuk puasa yang ke berapa baru nak ucap selamat berpuasa. Busy!! Aku busy dengan assignment, busy dengan presentation dan seangkatan dengannya. Dan tak lupa juga busy dengan shopping. Der, lu tahu tak kat Sogo sale sampai 70%. Waklu derr, wa sampai nak pengsan . Awwwww


Tapi aku nak ucap selamat menyambut Ramadhan juga. Puasa jangan tak puasa.









Aku tak rasa macam raya nak dekat sebab seminggu lepas raya ni aku ada final exam, jadi perasaan nak raya tu tak ada langsung. Perasaan nak duit raya pun tak ada.  Kesian betul, nak raya tapi nak exam. Jadi aku dalam dilema sama ada nak celebrate raya or exam. 





Yang penting, aku kena fokus juga pada exam. lu tahu der, makin naik semester, makin susah subjek wa nak kena hadap. Nak tak nak kos wa ni susah der. Wa tak sanggup nak hadap kalkulator seharian, tapi apa nak buat, itulah realitinya.


kalkulator dan wa tak dapat dipisahkan.





Assignment,assignment juga. Puasa tetap puasa. Selamat berpuasa. :)